מתן רודיטי : H0j5epg6pdbjm : אחרי ההישג הגדול במשחה המים הפתוחים לעשרה קילומטרים, התראיין היום (חמישי) מתן רודיטי לכאן רשת ב והודה שמדובר בהישג שהפתיע לטובה גם אותו עצמו.

מתן רודיטי : H0j5epg6pdbjm : אחרי ההישג הגדול במשחה המים הפתוחים לעשרה קילומטרים, התראיין היום (חמישי) מתן רודיטי לכאן רשת ב והודה שמדובר בהישג שהפתיע לטובה גם אותו עצמו.. הוא סיים בפיגור של 23.8 שניות מהארד, בזמן של 1:49:24.9 שעות מתן רודיטי סיים רביעי במים הפתוחים. הוועד האולימפי בישראל, סימונה קסטרווילארי) הדהים את כולם. מתן רודיטי עם אנשי המשלחת (הוועד האולימפי בישראל) מתן רודיטי ממש לא היה אחד השמות הבולטים עם יציאת המשלחת הישראלית למשחקים האולימפיים בטוקיו, אפילו לא מבין השחיינים, אבל הלילה (בין רביעי לחמיש) הוא רשם את הישג השיא. מתן רודיטי (סימונה קסטרווילארי, הוועד האולימפי בישראל) הישג נפלא נרשם הלילה (בין רביעי לחמישי) לזכות המשלחת הישראלית למשחקים האולימפיים בטוקיו, כאשר השחיין מתן רודיטי סיים רביעי בתחרות השחייה במים פתוחים.

כיוונתי לשמינייה הראשונה והגעתי למקום הרביעי. רודיטי, למרות גילו הצעיר, הוא טקטיקן גדול בים. מים פתוחים (10 קילומטר) תאריך לידה: אחלו בהצלחה ופרגנו בלייק 👍 אחרי ההישג הגדול במשחה המים הפתוחים לעשרה קילומטרים, התראיין היום (חמישי) מתן רודיטי לכאן רשת ב והודה שמדובר בהישג שהפתיע לטובה גם אותו עצמו.

Chhqjcsnyptxym
Chhqjcsnyptxym from www.20il.co.il
מתן רודיטי, אמיר עופר | באדיבות איגוד השחייה אחרי חנה מיננקו, המשלחת הישראלית לאולימפיאדה גדלה בנציג נוסף לאחר שהשחיין במים פתוחים סיים במקום הרביעי בתחרות העפלה שנערכה בפורטוגל. לזה אף אחד לא ציפה: רודיטי, למרות גילו הצעיר, הוא טקטיקן גדול בים. מים פתוחים (10 קילומטר) תאריך לידה: השחיין הישראלי, שרק קיווה להתברג בחלק העליון של המשחה, רשם הישג בלתי נתפס במקצה הגמר בטוקיו. מתן רודיטי (סימונה קסטרווילארי, הוועד האולימפי בישראל) הישג נפלא נרשם הלילה (בין רביעי לחמישי) לזכות המשלחת הישראלית למשחקים האולימפיים בטוקיו, כאשר השחיין מתן רודיטי סיים רביעי בתחרות השחייה במים פתוחים. הוועד האולימפי בישראל, סימונה קסטרווילארי) הדהים את כולם. תקיפות צהל בשטח לבנון ️.

תקיפות צהל בשטח לבנון ️.

אולימפיאדה, השחיין האולימפי מתן רודיטי, תושב הרצליה, התארח בלשכת ראש העירייה וקיבל תעודת הוקרה ומענק כספי* ראש עיריית הרצליה, *משה פדלון*, וסגן ראש העיר ומחזיק תיק הספורט, *עופר לוי*, ארחו הבוקר. מתן רודיטי (סימונה קסטרווילארי, הוועד האולימפי בישראל) הישג נפלא נרשם הלילה (בין רביעי לחמישי) לזכות המשלחת הישראלית למשחקים האולימפיים בטוקיו, כאשר השחיין מתן רודיטי סיים רביעי בתחרות השחייה במים פתוחים. מים פתוחים (10 קילומטר) תאריך לידה: תקיפות צהל בשטח לבנון ️. המשחקים האולימפיים ממשיכים להכות גלים ובשעה זו מתן רודיטי מייצג, לראשונה אי פעם, את ישראל בתחרות השחייה. מתן רודיטי סיים רביעי במים הפתוחים. מתן רודיטי סיים במקום הרביעי במקצה המים הפתוחים בטוקיו. בכך הפך רודיטי לשחיין הראשון שמייצג את ישראל במשחקים האולימפיים בענף זה. אולימפיאדה, השחיין האולימפי מתן רודיטי, תושב הרצליה, התארח בלשכת ראש העירייה וקיבל תעודת הוקרה ומענק כספי* ראש עיריית הרצליה, *משה פדלון*, וסגן ראש העיר ומחזיק תיק הספורט, *עופר לוי*, ארחו הבוקר. תקיפות צהל בשטח לבנון ️. זוהי ההופעה הראשונה אי פעם של שחיין ישראלי בתחרות הזו במשחקים. ‍♂️ מתן מתאמן מגיל 7 במועדון השחייה בני. רודיטי הוא השחיין הראשון בהיסטוריה שמייצג את ישראל במשחקים האולימפיים בענף המים הפתוחים (10 קמ) והוא רשם את הישג השיא של שחיין.

מתן רודיטי עם אנשי המשלחת (הוועד האולימפי בישראל) בין רודיטי לעופר יש כימיה טובה, שזה חשוב מאוד במשחים ארוכים מהסוג הזה. מתן רודיטי סיים רביעי במים הפתוחים כמעט מדליה. אחלו בהצלחה ופרגנו בלייק 👍 הוא סיים בפיגור של 23.8 שניות מהארד, בזמן של 1:49:24.9 שעות מתן רודיטי, אמיר עופר | באדיבות איגוד השחייה אחרי חנה מיננקו, המשלחת הישראלית לאולימפיאדה גדלה בנציג נוסף לאחר שהשחיין במים פתוחים סיים במקום הרביעי בתחרות העפלה שנערכה בפורטוגל.

מתן רו×
מתן רו×"יטי ויקיפ×"×™×" from upload.wikimedia.org
רודיטי הוא השחיין הראשון בהיסטוריה שמייצג את ישראל במשחקים האולימפיים בענף המים הפתוחים (10 קמ) והוא רשם את הישג השיא של שחיין. מתן רודיטי סיים במקום הרביעי במקצה המים הפתוחים בטוקיו. רודיטי, למרות גילו הצעיר, הוא טקטיקן גדול בים. מתן רודיטי הגיע הלילה למקום הרביעי, רחוק שניות בודדות מהמקום השלישי וממדליה, במקצה גמר המים הפתוחים במשחקים האולימפיים בטוקיו 2020. מתן רודיטי סיים רביעי במים הפתוחים כמעט מדליה. השחיין מתן רודיטי מהרצליה סיים במקום הרביעי באולימפיאדה. הוא סיים בפיגור של 23.8 שניות מהארד, בזמן של 1:49:24.9 שעות מתן רודיטי עם אנשי המשלחת (הוועד האולימפי בישראל) מתן רודיטי ממש לא היה אחד השמות הבולטים עם יציאת המשלחת הישראלית למשחקים האולימפיים בטוקיו, אפילו לא מבין השחיינים, אבל הלילה (בין רביעי לחמיש) הוא רשם את הישג השיא.

אחלו בהצלחה ופרגנו בלייק 👍

מתן רודיטי הגיע הלילה למקום הרביעי, רחוק שניות בודדות מהמקום השלישי וממדליה, במקצה גמר המים הפתוחים במשחקים האולימפיים בטוקיו 2020. אולימפיאדה, השחיין האולימפי מתן רודיטי, תושב הרצליה, התארח בלשכת ראש העירייה וקיבל תעודת הוקרה ומענק כספי* ראש עיריית הרצליה, *משה פדלון*, וסגן ראש העיר ומחזיק תיק הספורט, *עופר לוי*, ארחו הבוקר. מים פתוחים (10 קילומטר) תאריך לידה: בכך הפך רודיטי לשחיין הראשון שמייצג את ישראל במשחקים האולימפיים בענף זה. אחרי ההישג הגדול במשחה המים הפתוחים לעשרה קילומטרים, התראיין היום (חמישי) מתן רודיטי לכאן רשת ב והודה שמדובר בהישג שהפתיע לטובה גם אותו עצמו. זוהי ההופעה הראשונה אי פעם של שחיין ישראלי בתחרות הזו במשחקים. השחיין הישראלי, שרק קיווה להתברג בחלק העליון של המשחה, רשם הישג בלתי נתפס במקצה הגמר בטוקיו. רודיטי, למרות גילו הצעיר, הוא טקטיקן גדול בים. מתן רודיטי עם אנשי המשלחת (הוועד האולימפי בישראל) מתן רודיטי ממש לא היה אחד השמות הבולטים עם יציאת המשלחת הישראלית למשחקים האולימפיים בטוקיו, אפילו לא מבין השחיינים, אבל הלילה (בין רביעי לחמיש) הוא רשם את הישג השיא. המשחקים האולימפיים ממשיכים להכות גלים ובשעה זו מתן רודיטי מייצג, לראשונה אי פעם, את ישראל בתחרות השחייה. מתן רודיטי עם אנשי המשלחת (הוועד האולימפי בישראל) בין רודיטי לעופר יש כימיה טובה, שזה חשוב מאוד במשחים ארוכים מהסוג הזה. רודיטי הוא השחיין הראשון בהיסטוריה שמייצג את ישראל במשחקים האולימפיים בענף המים הפתוחים (10 קמ) והוא רשם את הישג השיא של שחיין. מתן רודיטי (סימונה קסטרווילארי, הוועד האולימפי בישראל) הישג נפלא נרשם הלילה (בין רביעי לחמישי) לזכות המשלחת הישראלית למשחקים האולימפיים בטוקיו, כאשר השחיין מתן רודיטי סיים רביעי בתחרות השחייה במים פתוחים.

‍♂️ מתן מתאמן מגיל 7 במועדון השחייה בני. מתן רודיטי רשם לפנות בוקר (חמישי) את ההישג הגדול ביותר לשחיין הישראלי במשחקים האולימפיים, כשסיים את מרתון השחייה במים פתוחים (10 קמ) במקום הרביעי. כיוונתי לשמינייה הראשונה והגעתי למקום הרביעי. ממשל ביידן ידרוש ממבקרים זרים להיות מחוסנים. מתן רודיטי בפעולה במהלך אחת התחרויות.

עש×
עש×" ×"יסטורי×" מתן רו×"יטי ×"שי×' את ×"כרטיס לטוקיו ישראל ספורט from isport.co.il
זוהי ההופעה הראשונה אי פעם של שחיין ישראלי בתחרות הזו במשחקים. מתן רודיטי עם אנשי המשלחת (הוועד האולימפי בישראל) מתן רודיטי ממש לא היה אחד השמות הבולטים עם יציאת המשלחת הישראלית למשחקים האולימפיים בטוקיו, אפילו לא מבין השחיינים, אבל הלילה (בין רביעי לחמיש) הוא רשם את הישג השיא. מתן רודיטי בפעולה במהלך אחת התחרויות. ‍♂️ מתן מתאמן מגיל 7 במועדון השחייה בני. רודיטי, למרות גילו הצעיר, הוא טקטיקן גדול בים. השחיין הישראלי, שרק קיווה להתברג בחלק העליון של המשחה, רשם הישג בלתי נתפס במקצה הגמר בטוקיו. לזה אף אחד לא ציפה: מים פתוחים (10 קילומטר) תאריך לידה:

אחרי ההישג הגדול במשחה המים הפתוחים לעשרה קילומטרים, התראיין היום (חמישי) מתן רודיטי לכאן רשת ב והודה שמדובר בהישג שהפתיע לטובה גם אותו עצמו.

מתן רודיטי, אמיר עופר | באדיבות איגוד השחייה אחרי חנה מיננקו, המשלחת הישראלית לאולימפיאדה גדלה בנציג נוסף לאחר שהשחיין במים פתוחים סיים במקום הרביעי בתחרות העפלה שנערכה בפורטוגל. ירדנה עבודי פוקס) היינו בתחתית השאול. לזה אף אחד לא ציפה: אף אחד לא ציפה שרודיטי יגיע לכזו תוצאה. רודיטי, למרות גילו הצעיר, הוא טקטיקן גדול בים. תקיפות צהל בשטח לבנון ️. כיוונתי לשמינייה הראשונה והגעתי למקום הרביעי. מתן רודיטי הגיע הלילה למקום הרביעי, רחוק שניות בודדות מהמקום השלישי וממדליה, במקצה גמר המים הפתוחים במשחקים האולימפיים בטוקיו 2020. בכך הפך רודיטי לשחיין הראשון שמייצג את ישראל במשחקים האולימפיים בענף זה. הוועד האולימפי בישראל, סימונה קסטרווילארי) הדהים את כולם. תקיפות צהל בשטח לבנון ️. זוהי ההופעה הראשונה אי פעם של שחיין ישראלי בתחרות הזו במשחקים. מתן רודיטי סיים רביעי במים הפתוחים.

Posting Komentar (0)
Lebih baru Lebih lama